The Talented Mister Tenorman

Bonjour σας κυρίες και κύριοι. Μου είναι δύσκολο να απαριθμήσω όλα τα ταλέντα που έχω, πραγματικά, για αυτό και θα σας εκθέσω το βιογραφικό μου την επόμενη φορά μαζί με τις απόψεις μου για φιλοσοφικά ζητήματα. Αλλά είμαι πράγματι ταλαντούχος στα καλλιτεχνικά ζητήματα, αφού η μητέρα μου πάντοτε έλεγε ότι ενώ ήταν έγκυος άκουγε περίεργους ήχους σαν από το υπερπέραν και συνειδητοποίησε ότι ήμουν εγώ που τραγουδούσα όπερα και σιγά σιγά με άκουγε να ερμηνεύω ατάκες από Σαιξπηρικά κείμενα σε άπταιστα Αγγλικά της εποχής, ή και σε μετάφραση του Σεφέρη. Είπαν τότε ότι ήμουν γεννημένος ηθοποιός και τραγουδιστής, μόνο που ακόμα δεν είχα γεννηθεί βέβαια. Αρχικά όταν ήμουν ακόμα μικρούλης αποφάσισα να γυρίσω μια ταινία για τον Κινηματογράφο, αλλά δεν ήξερα ότι χρειάζονται πολλά λεφτά. Άλλωστε έπαθα και ένα σοκ όταν έμαθα πως ο ορθοπεδικός του κάμεραμαν μου του είπε να μάθει τρομπέτα γιατί είναι πιο ενδιαφέρον επάγγελμα. Τελικά νομίζω ότι έγινε οδηγός λεωφορείου ή ψάλτης. Όπως και να’χει το σενάριο το έφτιαξα και αφορά έναν άνδρα που ερωτεύεται μια γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου, η οποία όμως τον φτύνει κι ενώ όλοι ελπίζουμε μέσα από μια σειρά κωμικών γεγονότων ότι θα το ξεπεράσει και θα ερωτευτεί ξανά, αυτός αυτοκτονεί ακούγοντας σε υψηλή ένταση Γερμανική heavy metal. Τώρα γράφω ήδη το σύκουελ, στο οποίο η γυναικεία ομάδα έχει τύψεις και αρχίζει δίαιτα με γιαούρτι ,αυγό μάτι αλάδωτο και νερόβραστη χορτόσουπα. To be continued…

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις